heja heja!

Fick en för tidig julklapp från Madelene på Piratförlaget och jag har velat läsa den sen den släpptes. Dock hann den sälja slut på bokmässan nu i höstas innan jag fick tag i ett ex. Men nu är den min! Jag har dyrkat Martina Haag sen jag läste hennes första krönika och jag träffade henne första gången 2005, då läste jag ut hennes bok på en kväll och frågade dagen efter när hennes nästa skulle komma. 
 
Min tanke är att om det är någon som kan göra mig peppad på att springa, då är det Martina Haag. Dessutom har jag en känsla av att det bor en riktig löpare inom mig. Pappar var ju det, så jag känner att den egenskapen borde ha trillat in i min kropp. Det vore fint. Ska sluka den från pärm till pärm och återkommer sen.
 
 
ps. tänker dock börja löpa efter julhelgen. Dessa pass dödar mig. Folk är så jävla långsamma och vill ha så mycket saker. Älskar att stå i butik, men adrenalinet tar slut mellan varven. 
0 kommentarer