FF

Friskförklarad:

- Sådärja Caro, nu tar jag bort dig helt och hållet härifrån. Du är helt frisk och är inte längre min patient! Så gå och ta dom där sista proverna som du ville nu, och ha det så bra. För vi ses inte igen.

Idag, ett år efter att jag blev friskförklarad fick jag göra en scanning av levern som görs med hjälp av en apparat som uppfanns för att kontrollera pastoriseringsprocessen av ostar. Förra året hade jag 7,7 - vid 10 går gränsen för skrumplever. Idag hade jag 3!!

Jag är 59 år och 5 månader, och detta är första gången jag köper en bulle på Pressbyrån. Nu äter du upp mitten unge! Du är frisk!! <3 Mamma vet hur en firning går till.


Fotografering:

Jag har fått ögonbrynen noppade för första gången i mitt liv, fått veta att jag passar i kalla färger, fått beröm för min fina hy, blivit sminkad i över en timme, tittat på 30kg smink och använt den tröjan jag bar från början istället för de där 7 ombytena jag hade med mig...



Firar allt med semla. Jävlar i min lilla låda vad jag ska fira denna helg. Heja mig!

0 kommentarer