fira x fyra,


- syster fyllde tjugofem och det firades med köttfest på Texas Longhorn. Där är maten så god att jag glömmer bort att jag vill vara vegeterian för miljöns skull. Pappa brukade alltid skämta om att när en beställer in ribsen får en in en hel gris. Inte så lustigt med tanke på att det är sant. Men gott är det! Här öppnar syrran Peter LeMarc-boxen deluxe. När Håkan gör en sån önskar jag mig den.

- jag dör vad tiden går fort! Denna lilla unge fyllde 6 år! Och jag känner mig som 124 år när tiden bara försvinner. Det var bullfest, tårta och lek.

- Moa hade en ny kjol som vi firade med vin och svordomar över att Söder mest liknar Venedig med dm-djupa snöhögar. Finns det någon jag kan prata/skrika om genus och samhället med så är denna intelligenta pingla!

- och jag firade att våren var här med dessa. Ägnade lite för lång tid med att fota dessa i löjligt många vinklar medan kaffet kokade imorrse. Men visst är dom vackra? Ljusstakarna som skymtar fram har pappa gjort <3
1 kommentar
Sophia

Vad fräsig jag såg ut i håret!!! hihi!