gnälliga pojkvänstypen,

Ni vet när ni hör av er till mig för att gnälla över hur jävla jobbiga era snubbar är så fort de fått en liten förkylning. Och hur jag jämt skrattar rått att de tror de fått senaste typen av pesten fastän det bara är lite grönt snor... Just nu är jag den typen.

M - Så lilla gumman, gå och köp dig en kaffe nu och så ses vi på kontoret!
C - Vi får väl se... (skrämmande lik Håkan Bråkan...)
M - Vadå vi får väl se? Kontoret ligger ju femtio meter från cafét?
C - Jag kanske hinner dö innan dess. Eller innan jag ens köpt min cappuchino. Och det där stället är för hippt för mig idag!!
M - Ja det är hippt. Gå nu. Så ses vi om MAX tre minuter!!


I min familj så har vi en övertro på tabletter, så jag kör trippla doser var tredje timma och har köpt mossvatten. Blir lite varm i hjärtat av minnena av hur den flasken brukade stå i hans lastbil och hur vi varje fredag eftermiddag fick ta varsin hutt. Det står att en högst ska ta detta i tio dagar i sträck, han tog en liten hutt varje dag. Fina jävla pappa.


Och till något helt annat - hur jävla svårt ska det vara att fixa ett visum till staterna? Vi höll på i över en timma!! En timma för att fylla i allt från om jag varit allierad med nazi tyskland till om jag har aktiv syfilis. Nej, jag har inga könisar och nej jag skulle aldrig alliera mig med nazister. Jag vill bara komma in i ert land, köpa ert snordyra men ack så goda kaffe, shoppa underkläder för flera tusen och äta donuts. Tack på förhand.
0 kommentarer