köp alltid dom gula blommorna,

Efter att jag jobbat med blommor ett tag insåg jag snabbt att de gula blommorna var de som sålde sämst, Sanna bekfräftade detta och sen dess har jag alltid älskat dom gula lite mer. Lite som att jag tycker synd om de gula blommorna som aldrig blir köpta? Dessutom är gula rosor mina absoluta favoriter.

På väg hem från födelsedagskalaset regnade det i stället för att snöa så jag firade vårens ankomst med gula tulipaner. Men här ute i förorten snöar det än... Lördag, och jag är inte stressad. För första gången på länge finns det inga måsten eller krav och den där stressen jag ofta får hemma är borta. I stället har jag på Mia och Klara, jag växlar mellan bloggar och böcker, och om ett tag väntar Söder och äventyr. I morgon kommer några finingar över för att snickra ihop en möbel och bära bort en annan, finare vänner finns inte!

0 kommentarer