nöjd och inspirerad,

Jag har tänt ljusen, klappat lite på fotot, Håkans Brännö serenad är på, nybäddad säng med krispiga lakan och jag ägnat kvällen åt att skratta. Ni vet de där människorna som skapar de där lugnet i en samtidigt som en blir som en nykläckt cockerspanielvalp av all glädje och kärlek - det är min favvotyp av häng just nu.

- och jag är så inspirerad! Jag har haft resplaner i flera år, sen kom en sjukdom och behandling och prover ett år efter emellan ---> och nu sitter jag här med egentligen inget som håller mig tillbaka. Ingen direkt kärlek som får hjärtat att hoppa över några slag, ingen som ligger på dödsbädden och mitt kontrakt går ut i maj som det ser ut nu. Så ni fattar ju själva vad som väntar...


Jag peppar så mycket inför nästa vecka att jag slog till på hjärtlakana. Räck upp en hand den som inte äger denna uppsättning. Här ska det skapas kärlek!

0 kommentarer