fira, fira, fira!

Om en vecka finns mitt första nummer ute. Jag är så exalterad att mina fingrar darrar när jag skriver detta och mitt blodomlopp är fyllt med sockerdricksbubbligt blod. Mina ord kommer vara tryckta i en av Sveriges största tidningar.

Tänk om min syo hade sagt det istället, att jag skulle ha det som mål. Istället för att fnysa och säga att det är inte mycket till utbildning och finns det inget annat jag vill göra istället? (hur kul vore det inte om jag dumpade en tidning på hennes skrivbord? Och en liten post-itlapp med texten "bläddra fram till sida 66//Caro Sp2a.")


Idag fick vi nya schemat, och jag har tydligen öppning den dagen och stänger dagen efter ---> hur många timmar som helst att fira!! Så jag har några förslag:

- champagne
- färsk saffranssemla
- dansa
- rött läppstift
- köpa tidningen och hoppa inne på olika matvarubutiker, pressbyråer och dylikt
- middag ute
- skagenröra!!
- hångla
- rosa drinkar
- tomtebloss

Så mina fina, vad är ni sugna på? Jag vill ha med så många som möjligt!!


0 kommentarer