jag minns alla mina älskare och hur dom brukade ta på mig,

Jag och Ellen gick igenom hela 2011 över en kopp te, gjorde en liten lista över vad som ska ske 2012 - och gick igenom årets erövringar. Och den där känslan av att sitta och räkna på fingrarna, minnas, tänka tillbaka, berätta om hur allt gick till, storlek och beteende. Det är en underhållande och kittlande känsla...

   Såg nu när jag kikade tillbaka på de två senaste åren att jag skrivit ut exakta siffror, haha! Det har enbart gjorts för att reta min ex... Typ är dom så dumma att dom fortfarande läser så får dom skylla sig själva. I år blir det ingen siffra för allmänheten, men jag kan säga att den var högre än förra årets.


Jag vill också göra en Thorvall och skriva en roman om alla mina älskare. Eller älskare och älskare, ligg låter mer lämpligt. Den skulle vara lika het som underhållande.
0 kommentarer