vilken dag,

- jag hittade min gamla hoodie från sjuan? Den ska nötas till sista trådbiten. Finns det ett bättre plagg? 

- och jag hittade hans gamla muggar. Det känns jävligt fint att inleda morgonen med att sitta i hans gamla hem och dricka ur hans gamla muggar. Lite samhörighet och flashbacks i ett.



Vilken dag hörrni! Jag vaknade på så jävla bra humör och detta kommer bli en fantastisk dag. Dessutom väntar en helt överjävlig bra helg - jag är ledig i tre hela dagar!! Har inte hänt sedan glass kunde smälta i handen på en... Efter jobbet idag tar vi tuben till Akalla där jag och Aleks kommer hålla en föreläsning om säkrare sex, lite anatomi, kanske lite kondomskola, femidomskola, och svara på tusen frågor. Jag är så peppad!
- dessutom viskade en liten fågel i mitt öra att Hemmafest på ACE numera har öppet även på torsdagar, så jag ska försöka dra dit Aleks efteråt.

0 kommentarer