you think I lay down and die?

C - finns det platser till pilates?
X - Jajamän. Plus.
C - Hur sa?
X - Plus.
C - Mhm. Jo tack det blir så bra så.


I omklädsrummet inser jag att mina byxor är trasiga. Försöker intala mig att om jag skulle råka visa någon del av trosor är det preeeeeecis som på stranden. Lugnt. Så räck upp alla ni som också bär röda spetstrosor på stranden...


Utanför salen springer jag in i Mian Lodalen. Och hon gör mig fortfarande så starstruck. Jag hade precis tänkt ut tre olika alternativ till att starta en konversation då jag upptäcker att hon joggat vidare. Nästa gång jag ser henne ska jag ba köra min standard: Hej jag heter Caro och jag älskar dig!


Så fort jag kommit över min träningshets för att inte få hjärtochkärlsjukdomar innan jag fyllt tjugotre och fått upp flåset ska jag bli en såndär som tränar lite mer coolt. Sist jag överlevde ett pass så såg jag en snubbe som sådär slöcyklade lite och läste DN Kultur samtidigt. Sån ska jag också bli.
1 kommentar
Moa

Säg till om du vill ha träningssällskap!!:-)