köping som köping

jag har alltid undrat hur någon kan försova sig mitt på dagen, nu vet jag. Vaknade upp och såg att det skilde 200 mellan 17-bussen och 18-bussen. Resultatet blev att jag struntade i att packa och sprang som en jävla ninja till centan och genom hela terminalen. Sitter nu således på bussen nyvaken och lätt svettig, på förhoppningsvis rätt buss. Någonstans kommer jag ju alltid! Hann boka biljett till Spanien tidigare idag, är så lycklig. Det kommer bli fantastiskt. - och denna helg kommer bli fantastisk: ett dygn med Robin på Kolmården, hannibal-maraton imorrn kväll, ledig söndag som avslutas med middag lagad av kock. Lovely. ps. denna blogg kommer enbart vara privat i några veckor, sexbloggandet vilar. men jag kommer starta en bokblogg under helgen istället. denna rastlöshet.

0 kommentarer