slutet på en era,

Har min sista schemalagda öppning om 40 min. Tänk att jag varit kvar och jobbat på ett och samma ställe i nästan två år, det hade jag aldrig trott. Jag brukar annars sluta så fort jag och chefen inte kommer överrens, men den typen av problem har inte ens existerat på PS.

Det finns något bitterljuvt över hela situationen - jag älskar jobbet, prata böcker med kunderna och Centan är mitt tredje hem. Och det är en sådan trygghet med en fast stor tjänst, en vet att pengarna trillar in i slutet på månaden. Samtidigt som jag är redo för plugg, mer kunskap och nya utmaningar - och jag kan inte göra bägge delarna lika mycket i ännu ett år.



- denna höst kommer bli fantastisk. Lite plugg, lite jobb, tid för skrivande, tid för mig, samtidigt som jag hinner jobba med föreläsningar, utbildningar och det jag brinner för. (älskar för övrigt frasen brinner för, pga ALLA förstår hur allvarligt det är då.)
0 kommentarer