kaninhjärta,

I morgon är det äntligen dags - Colour of Love packar COL-bilen och sticker till Peace & Love i en hel vecka. Kampanjandet börjar inte förrän på onsdag, men i morgon ska vi bygga tält, COL-tältet, känna in området samt ta emot alla informatörer. Just nu planerar vi in i det sista, skriver ut allt och fixar allt. Det är inte få saker som ska göras inför en festival.

För två somrar sen deltog jag i min första kampanj med COL, Arvikafestivalen och det var magiskt. Jag och Danne hängde som de två färskingar vi var. Det var en fin festival.
- och nu två år senare är jag själv samordnare för en festival. Undrar vad jag gör om två år?


ps. när jag är hemma igen ska jag boka en resa, mitt kaninhjärta måste stilla sig.
1 kommentar
Jenny

Ha det fantastiskt roligt och som storasyster måste jag säga; var rädd om dig! Puss <3

Svar: Hej fina du! Tackar tackar! <3 och ja, som lillasyster kan jag säga att jag ska skärpa till mig! <3
Car0