känner mig lite mjuk i huvudet,

Med en kvart till godo lämnade jag in samtliga uppgifter. Det blev tjugo sidor på sluttentan, och min "undersökning" av hur genusvänlig THG är landade på sju sidor... Hehe den vill nog inte mina intervjuobjekt läsa...

Jag vet inte, men jag känner mig lite full? Eller ni vet sådär korkad en kan känna sig när en vet med sig att en druckit för mycket och typ ätit en dålig sallad till lunch. Jag har visserligen druckit närmare en liter energidryck. Kan nog vara det...
Ska ta några varv runt huset, trampa bort det sista av överskottsenergin och känna stoltheten sprida sig i kroppen. Jag klarade alla uppgifter och jag kommer fan få minst g på alla. Annars är hen som rättar bäng.
- denna bild är visserligen ungefär fem år gammal, men jag kan tänka mig att jag ser ut ungefär så nu...
0 kommentarer