torsdag morgon,

Hon sitter mitt emot mig med munnen full av ägg, nöjd över en sak jag precis sagt. Hon lagade frukost medan jag skriver på en sak till Veckorevyn. Sommaren har kickat igång och jag vet att dessa månader som är framför oss kommer bli fantastiska. Stressen klingar av för var dag och jag märker hur mycket mer tid jag har, till att göra vad jag vill med.

Insåg även igår att jag tappat bort en vecka? Det är nu på fredag som det är midsommar och på måndag åker jag till Borlänge och Peace and Love! Hänger knappt med i mitt eget liv.

A - Pojkarna kommer in idag!
C - Pojkarna?!
A - Boken Caro! Boken! Den kommer på pocket idag.
C - Aha...
A - Jag hann se hur det glimmade till i ögonen på dig!


ps. blogg.se hänger sig, appen funkar ej och jag vill inte riskera att förlora några inlägg. Därmed sporadiskt tills det ordnat upp sig.
0 kommentarer