tre bra och tre dåliga,

  1. skjorta. Alla passar i skjorta och jag älskar detta plagg. Människor blir automatiskt heta i skjorta.
  2. fun. Jag har haft deras låtar på repeat denna afton och dom är ju fantastiska.
  3. käkar. Denna magiska kroppsdel. En bra strukturerad käke kan vara det vackraste jag vet.
  1. badkläder till barn. Som är av dyra märken. Tillåt mig att HA HA HA! Vissa föräldrar är så jävla korkade att klockor stannar. Barn kräks, barn är smutsiga, barn ska leka. Det är inte rimligt att en 8 månader gammal unge ska bära märkesbadkläder.
  2. att jag inte har sommarlov än. Alla mina vänner har lämnat in sina uppgifter och min sista dag är den 8e juni. Har en utopi om att jag är klar senast på onsdag. Då ska jag fira.
  3. äh, kommer bara på två dåliga saker. Älskar när livet är så.
0 kommentarer