spår min framtid,



Och apropå ingenting, sitter jag och planerar vad jag ska göra om ungefär tio-femton år, lansera underkläder! (får gärna ske tidigare för jag har massor med idéer!) Och då tänker jag mig en kollektion med snygga undies som även går att använda som festkläder, tänk burlesk, tänk Moulin Rouge och tänk snusk! Andra kollektion kommer bestå av fantastiska bomullsplagg, ungefär som dom på bilden ovan.

Bomull är ju det allra bästa materialet för fittans flora, fittan kan liksom andas allra bäst genom denna typ av tyg, till skillnad från alla silkiga/sliskiga undies och spetsplagg. Så en festkollektion och en vardagskollektion. Kommer bli fantastiskt.



Jo tack, mitt tentapluggande går så jävla bra. Har hitills målat naglarna i polkafärger, lagat femton matlådor och alldeles strax väntar vårlunch och ett varv runt Djurgården med Sanna, Milton och Naddi. Det är fan vår!!
1 kommentar
Moa

JA! Massa FINA bomullstrosor!!