tunnelseende.

Försöker komma ikapp i vardagen genom att gå igenom mailkorgen, läsa ikapp mig bland bloggar och twitter - för att sen påminnas om att plugget fortsatt utan min närvaro. Det flackar lite för ögonen när jag ser alla uppgifter som ska in, men visst är det inte så mycket? Det kommer ju att gå. Så jävla bra dessutom.

(en av mina sämsta egenskaper är att jag gärna är ute i sista sekunden, dessutom har överjävligt bra självförtroende när det kommer till uppsatser att jag gärna förlitar mig lite för mycket på mig själv. Hetsskriver och skickar in allt och klarar mig med bra betyg...)


- en genusuppgift om hbt och muslimer.
- en genusuppgift om bisexualitet
- en genustenta med fyra frågor där alla svar ska vara på "ungefär två sidor vardera"!! (är inte det sjukt mycket?! Dessutom utan helt anvisningar till kurslitteraturen... Hatar hatar hatar SH!)
- en skrivuppgift om genus och sexualitet där en ska analysera två filmer - Boys Don´t cry och L Word är nog mina val.
- en fältstudieuppgift på en högstadieskola eller gymnasieskola. Kanske ska göra ett återbesök på THG?
- hemskrivning för kursen i Uppis
- hjärnkursen som legat lite på is, ska jag ta itu med i morgon.


När jag läste den senaste hjärnknullarboken så lärde jag mig att jag behöver bli mer motiverad i mitt arbete. Känns som en bra start att börja med det nu.
0 kommentarer