döden, ufon och internet.

Så jävla fin dag.

Jag och Ove inledde denna dag med en lång frukost på ett riktigt guldkorn till ställe, därefter långsam solskenspromenad till Kungsan där blomdyrkan utövades. Därefter strövade vi till söder, hämtade plugg, köpte sallad och intog Nytorget för ännu mer soldyrkan. Avslutningsvis hamnade vi på Café String med plugg och häng.
- så jävla fin och peppig dag!

På hemmaplan mötte jag upp Bull för ännu mer promenad och hon hade picknick medan jag joggade på stället och övade upp musklerna.

Tack fina ni, för att ni får mig att skratta och skapar den där härliga känslan i kroppen som bara fin vänskap kan göra.



ps. klockan är över åtta och solen skiner här i Högdalen?! Förstår ni min lycka? Det är kvällar som denna som gör det värt att överleva vinterhelvetet.
0 kommentarer