vecka tjugoett,

Jag har fått lust att träna, inledde morgonen med att jogga? Först börjar jag tycka om små hundar och nu gillar jag att träna? Det är inte alls enbart mopsar, utan andra små raser också, fattar ingenting. Kan jag vara i någon slags fas? Undrar vad som händer härnäst...



Denna vecka:
- ledig två dagar! Jag vet inte när det hände sist? Tisdag och söndag, myser av bara tanken
- fira Natti, min fina Bull fyller 23 och det ska firas med buller och bång. Eller typ grillning och bål
- plugg, skrev ut min hjärntenta igår, och började gråta. Jag förstår inte ens frågorna... Och den ska vara handskriven... Men det kommer såklart att lösa sig. Utan problem.
- bonnier har vårfest,
- planeringsmöte med Colour of Love! Ni vet väl om att det är jag som har hand om informatörerna? Så är ni sugna på att joina oss till Peace and love så maila mig på [email protected] det kommer bli fantastiskt,¨
- anna kommer till stan! Snaaaart bor vi ihop. Magiskt.
- städa balkongen och fylla den med blommor och grönt,
- göra planer för hösten,

Kan det vara att försommaren är här eller är det något annat som ligger i luften? Känner ni det också? Eller kan det vara så att vi äntligen tinat upp helt sen vintern och får tillbaka den där livsgnistan som får oss att leva lite extra, vara vaken några timmar längre per dygn och känner det där suget av äventyr.
0 kommentarer