färdigläkt

Tre snabba veckor har passerat och min bebis i knävecket har äntligen läkt klart. Idag var första gången på vad som känns som en evighet, som jag äntligen fick spinna igen. Och ta ett långt skumbad. Strumpbyxor började med redan samma dag som det passerat fjorton dagar. 
 
Så himla fin, kan visserligen inte se den lika lätt och ofta som den på insidan av handleden - men när jag väl knäcker bak nacken och kickar ner i knävecket så blir jag varm inombords. En enkel men kärleksbombad hyllning till mina fina syskon. 
 

Placeringen var ett lätt val och hänger ihop med min pappas yrke. Var det något en plåtslagare absolut inte fick göra så var det att sitta ner på arbetstid, det var rasterna till för. På sin höjd kunde en få stödja sig på ena knät, eller kanske bägge om det behövdes. Men annars skulle allt jobb utföras stående. 
- inte för att jag knappast behöver påminnas om varken pappa eller syskonen, för dom är ju ständigt med. Men det kändes fint att fläta samman det på detta vis.
 
2 kommentarer
Sophia

Superfin! Jag är så stolt!!! <3

Jenny

<3 <3 <3 <3