fri dag

Ägnade 47min åt att få upp min tatueringskräm, runt två gav jag upp. Var microsekunder från att ringa tatueraren och böla... Kombon fick upp den och så levde vi lyckliga i alla våra dagar. 
 
Fredag är för ovanlighetens skull detsamma som fri dag som inleddes med sovmorgon, Bunheads, och fortsatta tankar kring affektpsykologi och relationspsykologi. Vid ett kommer Ernst till sthlm, då kickar helgen igång!
 
- först, har ni sett Bunheads? En dansare från Las Vegas gifter sig med en främling, främlingen dör och hon ärver allt han äger - ett hem, ett danshus som hans mamma bor och håller balettklasser i. Och nu ska dom komma överrens... Jag som inte kan två steg i takt, älskar dansserier. (förutom hiphop-skit)
 
- andra, har ni läst något om affektpsykologi och relationspsykologi? Har ni väl gjort det så har ni nog haft alla dom där tusen tankarna som nu bollar omkring i mitt lilla huvud. Typ "hur växte jag upp", "hur var min relation med föräldrar/syskon/förskolepersonal/ osv", "hur var jag som barn?", "hur har det påverkat mig idag" till "vem är jag"... Jisses. 
 
 
 
0 kommentarer