så jävla pepp på Veckorevyn!

Jag är som ett sockerhögt på julafton varje månadsslut, inte pga lön utan det är då Veckorevyn trillar in i brevlådorna hos läsarna och finns att köpa ute i butikerna. Detta nummer har jag väntat på sen slutat av juli/början av augusti, för det var då min fina redaktör Angelica undrade om jag hade lust att göra ett litet test för Veckorevyn. 
 
- svar ja! Och jag fick hämta ut en stor påse innehållandes sisådär 15 olika sexleksaker. Nu finns tidningen ute i butik så kubba och köp. Det är totalt nio stycken som betygssätts. Men det kan vi kika på imorrn, inleder med för-peppen i form av dessa bilder. Pepp pepp!
 
 Spana efter Tyra Sjöstedt på omslaget, då är det rätt nummer. Vissa butiker har två nummer ute samtidigt? Köp bägge i sådana fall. 
 
På sida 43 hittar ni mitt test. Pepp pepp pepp!'
Och ungefär på sida 96 varje månad hittar ni min sexspalt där jag svarar på sex av läsarnas frågor. Får ett lyckorus av att läsa denna mening. 
0 kommentarer