non smoking generation

Förmiddagen kommer ägnas åt mingel som Skugge & Co håller i. Det är Non Smoking Generation som ska hålla ett samtal/diskussion - jag kommer vara på plats med älskade Ellen som är i Stockholm en vecka framöver. 
 
Det där med rökning, jag har växt upp med att hata det, hackat på alla i min närhet så fort ciggen plockas fram, moder som vänner, jag har hackat och hojtat om cancer så fort tillfälet ges... 
- nu som tjugotre år feströker jag när fyllan slagit till eller hemma på balkongen när ångesten kommer. Men rädslan för cancer och andra sjukdomar ekar ständigt i bakhuvudet när jag själv röker. 
 
Hoppas att jag kommer bli snäppet klokare efter denna dag och kanske mediterar istället för att plocka fram asken? Och på krogen får jag väl hångla eller dansa istället för att häcka ute på rökrutan?
 
 
denna pepp över att Ellen är i stan? Ska bli så jävla jävla fint att äntligen ses live <3 
0 kommentarer