till företaget Actic.

God morgon!
 
Jag vet inte hur ni sköter er reklamutdelning och urval kring kunder - men det skulle nog underlätta för alla om ni inte skickade reklam till människor som inte längre är vid liv.
Det blir så att säga ganska svårt att locka till sig kunder som är sedan år döda och begravda.
 
 
Jag heter Carolina Wikbro Carlén och min pappa hette Ulf Carlén - han dog 4 oktober 2011. För flera år sen hade han en inneboende som hette Peter Urban Qversebo, jag har vid upprepade tillfällen fått hem brev från Skatteverket som bekräftar Qvarsebos bortfall. Detta var ingen människa jag kände, men jag pratade senast år 2011 med Skatteverket som registrerade att han är död. 
 
Det är jag som är skriven på denna lägenhet, Skebokvarnsvägen 293 124 53 Bandhagen, sedan flera år tillbaka.
 
 
Jag vet inte om du/ni har varit med om att någon som står er nära dör. Jag var 22 år när min pappa dog. Då vill inte jag vara med om att jag ett år senare får hem reklam i hans namn. Ni kan väl ta några minuter och försöka sätta er in i min sits. Att komma hem från jobbet, gå igenom dagens skörd av post och finna ett brev i min döda pappas namn. 
 
 
Jag förväntar mig en bra ursäkt till varför detta har hänt. //Carolina Wikbro Carlén
0 kommentarer