första skoldagen!

Det är måndag och jag vaknar några timmar innan klockan ska ringa - och exalteringen har inga gränser. Det är dag ett på den stora plugghösten. Jag har hållt mig från att plugga både fredag och lördag kväll, Stockholms uteliv är i någon form av stilje nu när hösten snart kickar igång och jag är även inne i en fas där jag inte orkar hålla på som förr - ni vet den där tiden med 3h sömn, ragg, 9h jobb, plugg + familjemiddag på det. Kanske hinner jag ändra mig till nästa helg...
 
De första uppgifterna ska inte in förrän om tre-fyra veckor, men jag är redan klar med två och tänkte fortsätta med de som är efter idag. Jag kan känna hur mina andetag fastnar i halsen för att jag är så exalterad. 
från vänster till höger:
de böcker jag behöver idag för tre olika kurser
kalender, dagbok och färgpennor (varje skola har sin egen färg i min kalender + block...)
tidsfördriv och pausunderhållning
0 kommentarer