het release

Den erotiska novellsamlingen Het firades igår inne på Louie Louie, söders finaste samt svettigaste lokal. Nästan alla författare var på plats och jag hann med att berömma nästan alla. Jag kan bara föreställa mig hur häftigt det skulle vara att få beröm för något en skrivit, och jag är gärna en sån som vill diskutera med författaren och bolla tankar, det gick med några, men inte med alla... 
 
Hur som, boken är fantastisk och jag håller tummarna för att den kommer i pocket och blir snäppet mer tillgänglig. Dock är detta format mitt absolut bästa: danske band. Tack Gilla Böcker för ett trevligt mingel!
 


1) mitt fina sällskap: isabella, ernst och fredrik
2) nio av tio medverkande författare på scen samt Gilla Böckers grundare, anna och ada
3) heta pins, klistermärken och deras fina tygväska
4) <3
bubbel het mingel
0 kommentarer