mitt nya motto

Vart kan en trycka tröjor? Vill ha en mening i samma typsnitt som tatueringen. Enkelt, snyggt och betydelsefullt. 
 
lassata sed non satiata - uttröttad men inte tillfredställd. 
 
Föreställer mig ungefär trettio stycken som jag skulle kunna dela ut till folk jag tycker lite extra mycket om och som har det där lilla extra. Vettiga, intelligenta, fina individer som jag haft turen att träffa på. Som en liten klubb. 
- uttrycket kommer från 1200-talet och handlar om att kvinnors njutning var kvantitativt större än mäns, men mindre kvalitet och intensitet. 
 
- får tillbaka min första salstenta någonsin och kan inte riktigt koncentrera mig på något annat. Köpte mig en ny tröja som pepp... Nu två dagar senare är beslutet högst oklart. Känner mig mer som tagen ur valfritt barnprogram. Ni vet där de ska vara pedagogiska och alla har första bokstaven i sitt namn på tröjan. Eller som Familjen Weasley <3 
0 kommentarer