mina inlägg hos Ung inspiration

Förra veckan fick jag äran att blogga för den fantastiska föreläsningsgruppen Ung Inspiration. Det är även i den banken av föreläsare som jag finns med. Med ett inlägg om dagen skrev jag ned tankar, funderingar och förväntningar om hur det är att föreläsa. Vad jag tycker är viktigt, vad jag lägger extra mycket vikt på, vad jag pratar om och vad jag håller mig borta från. Det blev några konkreta inlägg om hur jag föreläser om det gigantiska ämnet sex, helt enkelt. 
 
Här kan ni hitta bloggen. Efter min vecka är det nu en som heter Hasse som skriver. Det är häftigt att se vilka fantastiska människor är med i banken, och att jag fått en plats där - så häftigt.
 
och så här brukar det se ut när jag snackar anatomi för Colour of Love. Som jag saknar PIP och Karlstad. 
0 kommentarer