två påsar går ju också bra

Har upptäckt ett litet yttepytte fel i relationen, och jag blev så lättad. Ni vet när det känns som att allt bara är lite för bra för att vara sant. Och en tänker att något dumt kommer fan att ske. Ett lik kommer trilla ur någons garderob. Ett misstag kommer att göras. Vad fan som helst är på g. Eller så är det bara jag som är rookie inom detta område. Förmodligen det.

Men, igår hände följande:
1) vår romantiska cykeltur avbröts eftersom jag var för kort för att nå till sadeln. Dessutom var min kjol för kort vilket resulterade i att både strumpeband och trosor syntes. Vi gick således till restaurangen.

2) jag fick ett hår i salladen. Ungefär det äckligaste som kan ske. Och jag vet att en sväljer ca 20 om året via restaurangmat, och låt så vara. Men jag vill inte vara medveten om när det sker.

3) hon har usel godissmak. Verkligen min motsatta smak. Max tre sorter som synkar.

Och det är ju faktiskt inte svårare än att köpa varsin påse.

0 kommentarer