indestructible

Är inne i en krim-bubbla och plöjer artikel efter artikel. Samtidigt som jag reflekterar gårdagens häng med RFSU, semi med gänget i Kalmar och andra sexologi-tankar. Så under tiden jag plugga krim skriver jag ner massa saker som rör sexologi osv. i ett anteckningsblock, som jag vill skriva om och diskutera senare. Ungefär detta:
 
  • saker vi borde prata om när vi pratar om sex
  • jag behöver se nakna kroppar!
  • mansnormen och Hank Moody
  • att leva under smittskyddslagen
  • att onanera
  • fördelar och nackdelar med smittskyddslagen
  • alla onanerar
  • avsaknaden av rätt ord
  • att vara bekväm med sig själv
  • den ena orgasmen är inte mer värd än någon annan orgasm
  • att utveckla sina tekniker
  • att ha sex med sig själv samtidigt som en har sex med andra
  • att våga avbryta
  • att ett nej inte behöver betyda nej till personen utan just nu, eller just den praktiken
  • hopp finnes!
  • titeln sexolog
  • att våga käfta
  • att våga mer (och sen står det ett ord jag inte kan tyda själv... kommer nog på det sen.)
Avslutningsvis, en av de bästa låtar som någonsin gjorts. Med tillhörande lika sexig som vacker video. 
 
0 kommentarer