kassa lärare

Jag vill inte vara otacksam - men hur jävla svårt ska det vara att registrera ett betyg? Speciellt när det finns två betyg på skalan - G och U. Det kan inte vara så jävla komplicerat att bara klicka i boxen för G? 
 
Skulle jag kunna göra det själv så hade det varit gjort på den 21a dagen efter inlämningen. Men nu sitter jag här och väntar på betyg från september, oktober, december och början av januari. 
 
Och det som kanske stör mig mest är att jag lämnat in allt i god tid och jag har hållt mina deadlines - men lärarna har inte vett nog att hålla sin? Är det för mycket begärt att få veta om en klarat uppgiften eller inte? Just nu ser alla mina kurser misslyckade ut då det bara står att jag påbörjat men inte fått något betyg... 
 
Om mina ansvariga lärare googlar på sin kurs och hamnar här: rapportera in mina betyg tack! Det gäller:
- Vuxnas sexualitet 7,5 hp
- Design, gender and aesthetics 7,5 hp
- Sexolig och samlevnad, Biomedicinskt perspektiv 7,5 hp
- Sexologi och samlevnad, Psykologiska perspektiv 7,5 hp
 
 
Och eftersom en av mina lärare inte vill maila mitt betyg så ska jag nu boka en "guidning" på deras hemsida för att lyckas lokalisera mitt resultat. Och nog för att jag inte plockar hem många tekniska poäng - men om skolan har denna tjänst tillgänglig, är det inte dags att de fixar sin hemsida då? 
 
uppdatering: jag gick min lilla guidade tur bland teknikens djungel, och fick veta att det enda jag behöver "rätta" med min uppsats är att lägga till en framsida. Är det någon fbi-kodad fras som inte gick att skicka via mail?
0 kommentarer