lesbiskt äventyr

Jag minns när jag började hänga med bögar som hade smartphones och hur dom förklarade Grindr. Min haka föll till bröstet av förvåning - en hel app bara för ligg? Som dessutom räknade ut vart en var och vart en kunde springa in i andra sugna? Magiskt, sexigt och pirrigt. 
 
Åren har passerat och ligg-appar har producerats som att det inte fanns någon morgondag. Folk vill ligga och folk är för lata för krogen. Appar blomstrar osv. 
- och i måndags morrse var det min tur att haka på! Min utbildningspartner hittade en app för lesbiska och vi gjorde en profil åt mig. Tadaa - Brenda
 
- vad som kan vara stötande är lite märkligt? För appen utger sig för att vara en chat-app. Chattar folk inte under 17 år? Givetvis snackas det sex, liggtider bestäms och folk skickar avklädda bilder. Men att sätta en gräns vid 17 kan jag inte riktigt förstå. Som att kids under 17 inte pratar sex?
- för sen kommer denna skylt som visar vad som är tänkt att ske. Och måste en vara 17 för att få göra detta? 
---> för sen kommer ju denna lilla ruta upp som verkligen intygar att det inte är en sexapp. Vad som skiljer denna från en sexapp är visserligen väldigt oklart. Kanske är något med färgsättningen? 
 
Hur som helst, vi får väl helt enkelt se hur mina lesbiska äventyr utvecklas framöver. Med en lila flat-app kan det ju inte bli annat än succé. 
0 kommentarer