tips från coachen

Har kickat igång min intensivkurs med körskolan. Min hjärna hanterar enbart högerregeln, trafikregler, fartgränser och att släppa gasen medan en kopplar för att växla. Bloggen får lida, jag laddar batterierna och sparar allt i utkast/skrivblocket. Dessutom håller designen på att göras om. 
 
Men fram till dess, lite tips:
 
  • P3-dokumentärerna har äntligen kickat igång igen. Här kan ni lyssna på den senaste om riktiga Lilja 4-Ever
  • Om du har mens - införskaffa dig en menskopp och du kommer leva ett lyckligare ett liv. känner du folk som har mens - köp en åt dom. Sällan jag uppmuntrar folk till konsumtion, men i detta fall gör jag ett undantag.
  • Glöm inte att köpa senaste numret av Veckorevyn. Borde finnas ute fram till midsommar? Sista numret där jag är med och skriver som deras sex och-relationsexpert. Pepp! 
  • Belladot är det företag inom sexleksakernas underbara värld som gör de snyggaste förpackningarna. Denna lilla raring fick jag hem för någon vecka sen. Lika snygg som bra. Resumé komme! 
  • Hångla i regnet! Gratis, kul, hett och en sådan filmklyscha att det gränsar till romantiskt.
  • Kör varannan varmkorv varannan majskolv. Kan låta som ett tips för nästa onanisektion, men jag tänkte huvudsakligen till grillkvällarna. Men med kondom på så funkar det andra alternativet också.
  • Ignorera BB´s sågning av Åttio Dagar-serien! Det är den bästa erotiska serien just nu som finns på marknaden. Jag kanske kan flörta tillbaka mina frågor från Adlibris och så kör vi en bokklubb här?
 
0 kommentarer