märkliga platser att ha sex på

För er som inte hänger på MSN finns det nu ännu en artikel där jag är med och ventilerar mina tankar, tips och åsikter. Denna gång är temat: märkliga platser att ha sex på. 
 
För alla er som tröttnat på att slentrianligga i sovrummet - här får ni nu ta del av tretton nya platser, en del mer lättillgängliga än andra. en del mer lagliga än andra och en del mer intressanta än andra. Och jag är med och ger en kommentar på varje plats. Det kan vara ett tips, vad en kan tänka på, varför just denna plats är het och bra, eller varför en ska banga på sovrummet och testa något nytt! 
 
Och som en liten påminnelse: att ha sex på offentlig plats är lagligt - tills någon ser en och tar illa upp. Då kan hen anmäla till polisen och jag tror att det går under förargelseväckande beteende. Så det kan vara en god idé att tänka på att Farbror Blå kan ge en böter för att ligga där folk kan se en. 
 
Här hittar ni artikeln - läs, fnissa och dela! Och dessa tre platser skulle jag inte direkt banga på. 
 
artikel msn sexiga platser
0 kommentarer