medlem i Svensk Förening för Sexologi!

 
Har i dag fått veta att jag numera har den stora äran att vara medlem i Svensk Förening för Sexologi! Hurra! Jag skickade in en ansökan redan i våras, men av någon anledning kom den inte med sist dom hade styrelsemöte. Men nu i helgen var höstens stora möte - och jag blev invald! 
   Det är en sådan ära att få vara med bland Sveriges bästa och främsta sexologer. Att vara en del av gruppen som alla arbetar inom samma område som jag drömt om i flera år, och där alla strävar efter liknande saker. Det är nästan för stort för att greppa. Nog för att jag läst mycket sexologi och mängder med ämnen som förgrenar sig till ämnet, men nu kommer jag få bekanta mig närmre med utbildade sexologer. 
 
 
Och jag tänker att detta öppnar upp för så många nya möjligheter! Kanske kommande samarbeten, möten och ett gigantiskt rum för utveckling. Samtidigt som jag kommer bygga på mitt CV. Jag har en gigantisk törst efter mer kunskap och erfarenheter inom området - Svensk förening för sexologi är den bästa tänkbara plattformen för det. 
 
 
Här kan ni läsa mer om föreningen! Det finns även info om olika sexologer, fakta och bra hänvisningar till ungefär allt som rör sexologi i Sverige. Återigen, så otroligt peppad och glad över att vara invald. 
0 kommentarer