äta kakan och ha den kvar

Precis som alla gånger tidigare är jag ute i sista stund med att välja inför kommande termin. Denna gång kom jag in på mitt första val + två andra kurser jag gärna vill gå. För två år sen hade jag tackat ja till allt och sökt tre kurser till... Och planen har sedan den 10 december att bara plocka första alternativet och nöja mig med det. 

Men jag har samtidigt dragit ut på att svara och jag hållt allt öppet så länge som möjligt, dvs nio dagar - och i dag fick jag ett jobberbjudande som jag tackade ja till direkt! 

Så nu har jag precis tackat ja till två mindre kurser som jag kommer kunna kombinera med nya jobbet! Åh, det kommer att bli fantastiskt :))) 

Hade jag fått välja hade jag firat detta med en gigantisk glass från Swensen's. Det är en jättefin amerikansk glassbar vi hittade i ett köpcentrum i Thailand. 
0 kommentarer