egen goodiebag

I går hann jag med: ett fyratimmars-pass på lättare svenska, hänga i Uppsala och workshopa i två timmar, samt arbeta på Lind & Co's julfest. Det kändes lite som tre dagar i en. Vilket resulterade i sovmorgon, promenader, nöjesläsning och fix inför dejtkväll med donnan som dagens planer. 

Solen skiner! Hur ljuvligt är inte det? Visst ni att november var den gråaste månaden sedan 1908? Galet. 

Och bland det bästa med att arbeta på ett fantastiskt bokförlags julmingel - att en får plocka sin egna goodiebag! Lind & Co har ju även bla X-Story och Känguru som under-förlag, så jag fick med mig detta hem.
1. Det verkar vara en riktigt vacker kärlekshistoria.
2. Emilssons första bok läste jag i Thailand och älskade! Detta är en fristående fortsättning.
3. En kan alltid behöva lite förnyelse.
4. Planen är att göra en suduko om dagen, då boken innehåller 365 st.
5. Älskar dystopier, och denna har jag inte läst.
6. Älskade Birgitta <3 har inte läst alla, men tänker att det blir en uppgift att lösa under jullovet. 
0 kommentarer