gräsänkling 2.0

Vad gör folk när dom är gräsänklingar? Jag är inte den vana typen gällande relationer, så jag har aldrig riktigt fattat vad en ska göra när en är gräsänkling. Någonstans inom mig tycker jag ju om att vara ifrån henne, att få sakna, längta och tänka på hur fint det är när vi ses igen. Fokuserar hellre på det än hur jobbigt det kan vara. Gällande gräsänkling har jag bara passerat trötta könsstereotypa klyschor som raderas direkt. Relevanta alternativ är väl dessa: Festar? Äter långa middagar med sina vänner? Onanerar i timmar? Tränar? - jag gör iofs allt sånt oavsett om hon är här eller inte. 
 
 
Men den här kvällen, löningsfredag och allt ska jag slå på stort. Jag dansar naken till Hello Saferide, dricker juice direkt ur paketet, ska se Sherlock Holmes och tänkte sluka en erotisk bok. Mitt liv är så spexigt.
 
0 kommentarer