ringarna

Att två små cirklar kan göra små mycket skillnad? Och kännas så otroligt stort? Jag vet inte riktigt hur jag ska ta hand om alla känslor, det är så stort och det är så mycket i mig som förvånar.Att jag blir fnissig, yr och rödrosig av att bära hennes ring - det är lika märkligt som fint.
Jag har ju aldrig sett mig som typen som är pepp på förlovningar. Bröllop - ja. Gud ja. Jag har haft fasta planer sedan 10 år tillbaka, men liksom aldrig tänkt på vem den andra/de andra skulle vara. Förrän nu. Nu har den där skuggfiguren fått ett ansikte och fjärilar brottas i min mage. Sen att detta kanske inte sker på fem år, det gör mig inget. Nu har jag hittat den jag vill dela sabel med när vi skär i bröllopstårtan. Kanske den mäktigaste känslan. Så enkelt och självklart på något vis. ❤️
 
#blogg100, dag 4
0 kommentarer