vi har förlovat oss!

Kanske världens bästa nyhet och bland det största som har hänt i mitt liv - vi har förlovat oss! Hon har lagt sin hand i min och jag svävar på små jävla fluffiga små moln. Det är ganska absurt hur en liten ring i vit guld runt ens finger kan kännas så jäkla speciellt? Men jag blir svettig, pirrig och fnissig av att ha den där. Och den har suttit på plats i ca 6 h nu? Hur levde jag mitt liv innan? Och detta är ju ungefär lika logiskt som kärlek, men fy fan vad det är bra när det på riktigt är bra. 
 
Förlovningen skedde den 8 februari - jag har alltså varit tyst i nästan en månad? Några fick veta när ringarna var inköpta, men resten har varit hemligt hemligt. Men nu är ringarna här och jag orkar inte vara tyst om detta en sekund längre. Personen jag älskar mest av allt, som gör mig knockad, tiltad och nollad, och som dagligen förgyller mitt liv - är min. Min fina, älskade, fantastiska och magiska fästmö. Det är för bra för att vara sant.  
 
- och ja, givetvis ska jag bli en person som ska ta vara på varje tillfälle att plocka upp saker med vänster hand. Dricka kaffe med vänster, äta semla med vänster, high fivea med vänster osv. 
 
#blogg100, dag 3
förlovning!
0 kommentarer