oktobers böcker

Jag vill ju så gärna hänga med i bokbloggsvärlden. Så här kommer ännu ett försök. Har snott upplägget här. Jag saknar de månader då jag hinner med tio-femton böcker utan problem. Men det blir så lite läsning när uppsatsen behöver uppmärksamhet + tusen andra projekt som är igång och ska påbörjas eller avslutas. Men kommande månader kommer ha mer utrymme för läsning. 
 
 
I oktober läste jag: 
- Den fallande detektiven av Christoffer Carlsson
- Min pappa Ann-Christine av Ester Roxberg
- 8 saker du aldrig skulle våga av Eva Susso och Moa Eriksson Sandberg 
 
 
 
Gillade mest: Den fallande detektiven, det finns nog ingen som kan bräcka CC´s språk.
Gillade minst: Svårt att välja, för jag gillade alla tre väldigt mycket. Men i sådana fall Min pappa Ann-Christine, för att den var för kort.
Största överraskningen: 8 saker du aldrig skulle våga, länge sen jag läste ut en bok på en dag.
Största besvikelsen: 8 saker du aldrig skulle våga, för att de använder ordet oskuld och det är så jävla tröttsamt. 
0 kommentarer