Topp-tio

Nu har vi varit här i lite mer än en vecka och har således en vecka kvar. Och det är en drömsemester! Här kommer en topp-tio över första veckan:

1) solen. Jag kan utan problem ligga och steka i flera timmar. Ju varmare desto bättre. 

2) böcker. Jag har läst sex böcker på en vecka. Vilket är mer än jag läst sen midsommar. 

3) hänga med E. Vi minglar runt, skrattar, badar, hänger och bara är - vilket är så jävla magiskt och fint. Fan vilken bra tjej jag har.

4) mangon. Jag dricker mangoshake till allt. Världens bästa frukt.

5) tuk-tuk. Om jag någon gång får chansen att köra tuk-tuk kommet jag bli en lyckligare människa. Världens bästa fordon.

6) vågorna. Kan inte tröttna på att hoppa i vågor.

7) maten. Allt är så gott att jag önskar att min förbränning var snäppet vassare. 

8) la familia. Det är sjukt mysigt att mingla runt med min mamma, min tjej och hennes mamma.

9) yoga. I 37 graders värme är det lika svettigt som magiskt.

10) vilan. Jag tänker typ bara på mat, böcker, E och havet. Och inget mer. Min hjärna, mage, själ och kropp vilar. 
0 kommentarer