erotiska noveller

Nu när hösten är här på riktigt finns det ju två val - antingen går en i ide tills solen kommer tillbaka på riktigt någon gång i april? Eller så gör en det bästa av situationen och härdar ut tills solen är tillbaka på riktigt. Jag kommer förhoppningsvis att köra på det senare alternativet. 
 
Till min hjälp denna höst tänkte jag köra på litteratur. Efter snart två terminer fyllda med uppsatslitteratur ska jag hänge mig helt åt nöjesläsning efter torsdagen den 16/10 - och min plan är att snöa in mig på erotik. Anledningen? Det är hett, spännande och fruktansvärt intressant. Jag som har allt mitt bagage med genusstudier och sexologin älskar att läsa om sex utanför normens gränser. 
 

Saker som är bra med att läsa erotisk litteratur:
 
1) en kan bli kåt! 
2) en kan lära känna sina gränser och lära sig vad om inte går hem, vilket också är viktigt.
3) en kan vidga sina vyer och hitta ämnen, personer, händelser och årtioenden en aldrig skulle tänkt vara upphetsande/icke upphetsande annars.
4) inspiration ifall en vill köra rollspel med någon eller några.
5) om en blir kåt kan det vara bra onanimaterial.
6) en slipper (oftast!) sliskiga stön, konstgjorda poser och annat en kan störa sig på när en tittar på exempelvis mainstreamporr.



 
Och två lämpliga ställen där en kan hitta erotisk litteratur är dels X-Story förlag och Mix förlag. 
erotiska noveller mix förlag x-story
0 kommentarer