nej, säg har någon sagt nej till dig?

Veckans sista arbetsdag gällande det ena jobbet - som slutade i succé! Är det inte märkligt hur ens kroppsstämning kan ändras på några få minuter. Från ångestklump till mjuk sockerkaka på ett ögonblick. 
 
Och medan himlen är ljusblå och krispig sitter jag och filar på det sista med uppsatsen. Planen är att den ska vara helt klar imorrn - och sen är jag klar. KLAR. Kombinationen av hur det kommer att kännas i magen och själen när allt är klart + att jag ska jobba på erotikmässan hela helgen, gör att jag inte riktigt kan sitta stilla. Att min tjej ska mingla runt på mässan tillsammans med min bästis - hur kul kommer det inte bli? Jag kommer att jobba i garderoben som vanligt. Kom gärna förbi! Ikväll kör vi tema halloween och imorrn är det pyjamas som gäller. 
 
Och mitt i allt blev jag sugen på en till tatuering? Min tatuerare som gjort dom andra kommer att befinna sig på mässan. Så en kanske borde passa på? 
 
Bjuder på veckans bästa låt. Kombinationen av Orup och Ola Salo = <3  
 
0 kommentarer