vecka trettiofyra

En semestervecka har passerat och ännu en är på g! Och denna vecka har jag längtat efter sen i typ mars? Eller när börjar en spika semesterveckor? Jag hade ju inte fast jobb då, så jag har väl alltid längtat efter denna vecka <333
 
måndag: jobba och ha möte med Testpoint <3, lämna tillbaka lite biblioteksböcker, packa - landet!
 
tisdag - lördag: vara på landet med min donna! Vi ska hänga, hångla så fort jag blivit frisk igen, fixa på tomten, måla om lillstugan, jogga, bada, sola, läsa, se flatfilmer, elda inomhus, se solen gå ner, titta på stjärnor och bara phucking vara. DRÖMMEN!! <33333
 
lördag: fira lill-kusinen som ska konfirmeras? Hur gammal har jag blivit när min minsta kusin ska konfirmeras? Kommer förmodligen böla <33 
 
söndag: jag och Fridah ska podda! Och efter det ska jag och Issa ha New York-möte! Fylla i ESTA, mina passuppgifter osv. Och leta reda på alla fantastiska adresser vi ska besöka under vår resa. Iiiihh!!
 
0 kommentarer