vecka trettiotvå

Veckan efter Pride, heliga Birgitta vilken jävla vecka det blev förra veckan. Så jävla mycket känslor, pepp, kärlek och så lite sömn. Tror jag hann med 65 jobbtimmar? Så värt. Och så mycket dans, fest, kärlek och vettiga häng. Och jag hann även med att utvecklas på ett helt oväntat sätt, ljuvligt. Den här veckan kan en ju tro blir lugn - men så är det ju knappast. Den här veckan är det ju Eurogames!! 
 
måndag: Jag och min donna firar två ljuvliga år! Hur sjukt är inte det? För två år sen frågade hon om jag ville bli hennes tjej - och självklart sa jag ja!! Utöver att fira ska jag försöka förstå vad jag ska göra på jobbet, och sakta komma tillbaka. 
 
tisdag: Fixa det sista inför Eurogames! Scheman ska finputsas, material ska packas och allt ska ordnas och sorteras. 
 
onsdag: Eurogames invigs!! Och Testpoint kommer att vara på plats på fyra olika platser resten av veckan! Dessutom fyller bästa Ernst år! <3 
 
torsdag: Eurogames!
 
fredag: Eurogames! 
 
lördag: Eurogames!
 
söndag: ledig. 
 
 
Eurogames Testpoint
0 kommentarer