måndag

Sista rycket innan jullov, fast jag kan fortfarande inte riktigt greppa det där med att vara ledig på julen? För mig har jul varit detsamma som kötta, sälja miljarder böcker, godis till frukost/lunch/middag, bra med OB och sen somna på soffan hos mamma strax efter Kan du vissla Johanna
- nu ska jag istället vara ledig? I flera veckor? Sci-fi. 
 
På jobbet ska jag hinna skriva ett första utkast på en rapport i ett projekt jag varit projektledare för, korra lite texter samt fixa massor med COL´s budget. Och strukturera upp en hel del gällande min kommande överlämning. Sen ska jag förhoppningsvis känna mig "färdig" för att gå på jullov. 
 
Juste, glöm inte att söka tjänsten!! <333
 
- här sitter jag med RFSL Ungdoms snygga medlemsmugg. Och lyssnar på dessa låtar konstant. En behöver inte så mycket mer än Glee och acapella. 
 
Colour of Love Glee
1 kommentar
Anonym

Muggen du fick av mig då? 😱