vecka sex och NEW YORK!

Vi går en vecka närmare våren och den är fullproppad med massa saker. Framförallt avslutas den på bästa vis. Men först ska allt detta hända:
 
  • E opereras och vi ska ha sjukstuga här hemma <3
  • Göra fakturor. Mitt mål är att fakturera i slutet av varje månad, och inte samla allt på hög. Än så länge är jag ju bara två dagar efter. 
  • Äta middag med wannabe-svärfar som kommer till stan
  • Tillgodoräkna två kurser
  • Hålla ett skolpass
  • Ha två lättare svenska-pass
  • Gå på konditori efteråt, några av informatörerna har det som tradition - bästa traditionen någonsin?
  • Ha sista utbildningsdagen för testningsprojektet! 
  • Podda med Fridah och spela in två nya avsnitt av Minne Fullt!
  • Recensera Maken och Jag duger inte åt lycka
  • Skriva några texter om fittan
  • Registrera mig på två nya kurser
  • Plugga, plugga, plugga
  • Ha dubbel-mingel-kväll med Fyran <3
  • Vi firar ett år som förlovade!! <3 <3 
  • OCH VI ÅKER TILL NEW YORK!! 
Jag gav E en resa till New York i förlovningspresent, och vi blir borta 8/2-14/2. För hur ofta kommer en fira att en varit förlovade ett år? Jag tänkte bara göra det en gång och vill göra det stort. Hurra! Så om ni har några tips - dela med er!! Det jag vill få med är: äta cupcakes från Magnolia Bakery, köpa en klocka, äta minst tre olika hamburgare, köpa fina anteckningsblock, sitta på Carries gata (för tredje gången!), gå på musikal, på på Museum of Sex och äta varm bagel med jordnötssmör. 
 
Men vad får en inte missa? Vilka hus måste en se? Vad måste en äta? Vad ska en göra när det bara är några grader och kanske snöar? Vi kommer att bo precis vid Pennsylvania Station, typ 34e gatan. Ge oss tips!!
 

0 kommentarer