måndag = hela veckan

 
För er som tycker att måndagen sätter ribban för resten av veckan, så kan ju ni kicka igång med denna låt. Mitt absolut favoritpar genom tiderna, Santana och Brittany sjunger till en av Whitney Houstons bästa låtar. Det kan knappast bli bättre. Och bara vetskapen om att Glee´s sjätte säsong börjar på fredag/lördag med ett två timmar långt avsnitt lyfter hela denna vecka. Det finns absolut inget argument för att inte följa denna fantastiska serie. 
 
 
Årets första måndag ska jag ägna åt att vakta en liten fin hund och strukturera upp vårens plugg. Juste, tack för pepp angående Fittans år. Jag är riktigt peppad och E föreslår att jag ska använda mig hashtagsen #fittan och #fittansår. Men jag får se hur det blir med det. Någon som vet om twitter censuerar könsord efter ett tag? 
#fittan #fittansår
0 kommentarer